WYNIKI ANALIZ

Wyniki tych analiz ujawniały z reguły brak logicznych związków pomiędzy wewnętrzną motywacją a samym towarem, co wskazywało na podświadomy charakter skojarzeń: samochód mo­że zaspokajać przede wszystkim pragnienie pres­tiżu, ciasto — poczucie bezpieczeństwa i stabiliza­cji rodzinnej, papieros — poczucie bezpieczeństwa i potrzebę sukcesów towarzyskich, natomiast su­szone śliwki wywoływać mogą niepożądane skoja­rzenia ze staropanieństwem, zatwardzeniem itp. Po odkryciu owych związków następuje wybór symbolicznego wizerunku, pod którego postacią dany produkt może być przedstawiony klientom i który obiecuje zaspokojenie ich pragnień.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.