WYMOGI CZASU

Oczywiście nie bez wpływu na to były wymogi czasu (26 lub 52 minuty — resztę wypełniają reklamy), które faworyzowały uproszczone konflikty, ale nie-był to powód jedyny. Działanie „złych ludzi” stało się mechanizmem dramaturgicznym wnikającym do wszystkich gatunków i rodzajów, łącznie z filmami dla dzieci, których bohaterami były zwierzęta, jak Lassie czy Rin-Tin-Tin, oraz filmami animo- .wanymi. Obraz , życia jako nieustannego spisku złych ludzi przeciwko dobrym stał się pierwszym doświadczeniem wynoszonym z ekranu telewizyj­nego przez najmłodszych Amerykanów; wyszuki­wanie złych ludzi. i unieszkodliwianie ich stało się uniwersalnym lekarstwem na wszystkie bo­lączki i problemy.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.