SZEF OPERACYJNY

Jej szefem ope­racyjnym był Frank Shakespeare, specjalista od środków masowego przekazu, którego Nixon mia­nował po zwycięstwie dyrektorem Agencji Infor­macyjnej Stanów Zjednoczonych (USIA). Do prze­prowadzenia kampanii zaangażowano firmę Fuller. Smith and Ross. Shakespeare od samego początku główny nacisk położył na telewizję, a jego mot­tem było cytowane wyżej sformułowanie McLu- hana. Głównym problemem tej kampanii było stworzenie wizerunku „nowego Nixona”, zadanie nadzwyczaj trudne. Klęski poniesione w wyborach- prezydenckich 1960 roku i w wyborach na gubernatora Kalifornii w roku 1962 spowodowały, że Ido Nixona przylgnął wizerunek „wiecznie przegry­wającego”.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.