ŚRODKI DYDAKTYCZNE

Mimo to nie tyle brak środków dydaktycznych typu hard­ware, co raczej niedostatek odpowiednich pro­gramów, tzn. software, stanowi główną prze­szkodę w szerszym niż dotychczas wprowadze­niu do procesu kształcenia tekstów programo­wanych, telewizji kasetowej, komputerów i sa­telitów komunikacyjnych (W. Schramm, Stan­ford).Oczywiście, czytamy dalej w raporcie, sto­pień wykorzystania technologii nie jest wszę­dzie jednakowy. Obok szkół, w których środki wzrokowo-słuchowe pokrywa gruba warstwa kurzu, spotyka się i takie, które na co dzień posługują się magnetowidami, dysponują licz­nymi i różnorodnymi tekstami programowany­mi i maszynami dydaktycznymi, a nawet — jak np. Uniwersytet Stanfordzki — stosują komputery do nauki języków obcych.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.