SELEKTYWNOŚĆ

Selektywność następuje już w momencie podda­wania się działaniu środków przekazu. Badania mieszkańców okręgu Erie w stanie Ohio, będących obiektem prezydenckiej kampanii wyborczej, wy­kazały, że mimo iż obie partie, prowadziły kam­panie o tych samych rozmiarach, do wyborców o    sympatiach demokratycznych w większym stop­niu docierała propaganda demokratyczna, a do re­publikanów — republikańska. Ludzie przekonani jdo jakiejś sprawy czy idei chętniej i częściej od­bierają propagujące je komunikaty niż ci, którzy mie mają wyrobionego na ich temat zdania, prze­ciwnicy zaś stanowią najniższy procent ich od­biorców.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.