ROZWIĄZANIE TRUDNEGO PROBLEMU

W tych warunkach różnice między poziomem techniki, z jakim uczniowie mają do czynienia poza szko­łą oraz w szkole, są szczególnie ostre. Tym też między innymi tłumaczy się fakt, że absolwen­ci szkół zawodowych niejednokrotnie stykają się z najnowszymi maszynami i nowoczesną technologią dopiero w zakładzie pracy, a nie i w szkole, która na dobrą sprawę powinna tymi maszynami, aparatami itd. dysponować wcześ­niej.Czy nie jest paradoksem, że rozwiązaniai trudnego problemu umasowienia edukacji szu­ka się na gruncie… indywidualizacji czynności dydaktycznych? Obejmując zinstytucjonalizo­wanymi formami kształcenia coraz więcej dzie­ci, młodzieży i dorosłych, oddając w służbę masowej edukacji radio, telewizję i satelity międzykontynentalne, coraz szerzej stosuje się zarazem środki — jak np. teksty programowa­ne — umożliwiające każdemu uczniowi uczenie się przystosowane do jego indywidualnych moż­liwości.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.