Reklama telewizyjna

Czym przyciąga nas reklama telewizyjna? Przede wszystkim poziomem głośności, ale również natężeniem barw i ciekawą akcją. W momencie, kiedy w telewizji pojawia się nowy blok reklamowy jest zwykle kilka razy bardziej atrakcyjny od poprzedniego. Dlaczego się tak dzieje? Z uwagi na zmniejszająca się liczbę osób zainteresowanych oglądaniem takich spotów. By przyciągnąć nowych odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów trzeba ich zaskoczyć i w najprostszy sposób skłonić do tego, by zainteresowali się oferowanymi przez nas produktami. Najłatwiej osiągnąć ten cel angażując do reklamy osoby znane z ekranów kinowych, telewizyjnych czy teatralnych. Większość ludzi jest zdania, że jeśli jakiś celebryta firmuje swoim nazwiskiem dane przedsięwzięcie czy towar to jest on dobry i na pewno bezpieczny. A czy jest tak zawsze? Na to pytanie każdy z nas powinien sobie odpowiedzieć samodzielnie. Bo przecież o atrakcyjności i prawdziwości danej oferty przekonujemy się my sami, na własnej skórze. Czasami bardzo boleśnie.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.