PRZEKONUJĄCE ARGUMENTY

Argumenty, że czyni się tak w celu zachowania równowagi między ilościowym za­potrzebowaniem gospodarki, kultury i oświaty na pracowników a liczbą osób kształconych w uczelniach wyższych, nie są dla wszystkich przekonujące, gdyż pomijają niezwykle ważną sprawę zaspokajania przez szkolnictwo pozaza- wodowych potrzeb intelektualnych.Wydaje się, że struktura szkolnictwa pozwa­lająca ślusarzowi studiować filozofię — żeby przywołać tutaj lansowany swego czasu przez Marksa model dydaktyczny — zasługuje z pun­ktu widzenia zgodności społecznych potrzeb indywidualnych aspiracji edukacyjnych na baczniejszą niż dotąd uwagę. Zaskakujący jest wreszcie fakt, że szkolnic­two, od którego funkcjonowania w niemałym stopniu zależy dalszy rozwój nowoczesnych społeczeństw uprzemysłowionych, nie zawsze może liczyć na proporcjonalne do jego znacze­nia nakłady finansowe.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.