PRZEBIEG KAMPANII

Przebieg kampanii 1960 roku uogólnił Marshall McLuhan w charakterystycznym dla siebie beznamiętnym’ stylu: „Probleniy polityczne są bezu¬żyteczne z punktu widzenia kampanii wyborczych, są one bowiem zbyt specjalistyczne i «gorące». Dyskusję nad rozbieżnymi punktami widzenia za¬stąpiło formowanie integralnego wizerunku kan¬dydata.”Telewizyjna kampania wyborcza roku 1960 mia¬ła mimo wszystko tę zaletę, że zaprezentowała obu kandydatów w merytorycznej dyskusji. W la¬tach późniejszych rolę tę przejmowały coraz bar¬dziej telewizyjne prezentacje wywodzące się z technik reklamowych. Nie była to rzecz nowa: już od 1952 roku obie partie angażowały do prowadzenia telewizyjnych kampanii agencje reklamowe wyspecjalizowane w reklamie telewizyjnej.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.