PODKREŚLENIE RAPORTU

Ogólnie można stwierdzić, podkreśla raport, że telewizją i radiem posługiwano się dotych­czas w amerykańskim szkolnictwie — podob­nie zresztą jak środkami wzrokowo-słuchowymi tyle w celu zrewolucjonizowania, co raczej wzbogacenia tradycyjnych form i metod pracy dydaktycznej. Nie zmienia tego stanu rzeczy fakt, że nie należą do wyjątków w Sta­nach Zjednoczonych szkoły, które korzystają z programów oświatowych radia i telewizji w sposób systematyczny i skuteczny. Dzieje się tak np. w okręgach North Texas, gdzie słucha­czom podyplomowego studium telewizyjnego dla inżynierów zapewniono telefoniczne sprzę­żenie zwrotne z uczelnią, umożliwiając im ak­tywny udział w zajęciach w czasie wolnym od pracy zawodowej i bez konieczności opuszcza­nia domu.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.