OPARCIE NA MASZYNACH

Pierwsza z nich, opierając się na maszynach dydaktycznych i zastosowaniu kom­puterów do procesu uczenia się—nauczania, nie docenia roli motywów oraz wartości w tym procesie, bez których nie może on być przecież pełny i skuteczny. Druga nie potrafi wyjaśnić tych uwarunkowań uczenia się—nauczania, któ­re dotyczą istoty poznawanych przez uczący się podmiot rzeczy, zjawisk, wydarzeń i procesów. Trzecia zaś, psychologiczna, ogniskuje uwagę nie tyle na aktualnych możliwościach poznaw­czych człowieka, co raczej na ewolucji jego myślenia. Te redukcjonistyczne — jak je okre­śla Raport — teorie powinno się zastąpić teorią pełną, wszechstronnie uzasadnioną, opracowaną w drodze szerokich, zespołowych i interdyscy­plinarnych badań pod auspicjami UNESCO.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.