Leki są chętnie reklamowane

W ostatnich latach w mediach zauważamy bardzo wiele reklam produktów farmaceutycznych czyli leków. Jednak pojawia się pytanie, czy farmaceutyki powinny być tak szeroko reklamowane w mediach, podobnie jak inne towary? Zdecydowanie powinno być jakieś ograniczenie. Bo często bloki reklamowe składają się w większości z reklam leków. Ludzie w Polsce coraz chętniej kupują różnego rodzaju specyfiki mające przynieść im zdrowie. Magnez inny dla sportowców, inny dla pijących kawę a inny dla sercowców. Co zwykłe triki marketingowców, którzy pragną zwiększyć ilość sprzedanych specyfików. Ludzie dają się nabrać reklamom i ślepo wierzą spotom reklamowym. Choć są pewne zasady normalizujące reklamy leków. W reklamie leku powinna być zawarta informacja, że kupujący powinien zapoznać się z ulotką albo skonsultować się z lekarzem albo farmaceutą. Jednak to tylko formalność. Leki są coraz chętniej reklamowane, a dzięki temu sprzedaż rośnie. Jednak często nie potrzebujemy aż tylu leków i specyfików. Zwłaszcza różnego rodzaju suplementów. Reklama a prawdziwe życie to zupełnie coś innego. Nie zawsze reklamowany specyfik da takie rezultaty jak przedstawia spot reklamowy.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.