KREOWANIE WIZERUNKU

Nałożył się on na cechy, które już po­przednio zniechęcały wyborców: nadmierną elas­tyczność, która nie wzbudzała zaufania, nieszcze- rość, która zyskała mu przydomek „tricky Dicky” („podstępnego Ryśka”), brak dostojeństwa i pew­ności siebie, które w oczach społeczeństwa spra­wiały wrażenie, że nie dorósł on do funkcji, o któ­rą się ubiegał, a wreszcie lekki posmak karierowi- czostwa. Na obraz „nowego Nixona” musiały złożyć się nowe cechy, które w analizie Shakespe- area kojarzyłyby się narodowi z funkcją prezy­denta. Kreowanie-wizerunku „nowego Nixona” polegało na żmudnym zamazywaniu niepożądanych skoja­rzeń, a reżyserowaniu rysów pasujących do ideal­nego wzoru.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.