KONKRETNY FAKT

Przedstawiając konkretny fakt bombardowania jako odległą czynność techniczną […] powoduje¬cie, że w krytycznym momencie ludzie, którzy ją oglądali, nie będą mogli zrozumieć złożonych reak¬cji innych ludzi, naszych nieprzyjaciół, na działal¬ność pułkownika Hilla (lotnik bombardujący Wietnam, bohater reportażu omawianego przez Arlena). Co gorsze, skłaniacie ludzi do aprobowa¬nia tego, co on robi, z tego tylko tytułu, że jest on takim właśnie dzielnym, fachowym itd. czło¬wiekiem.” Kanadyjczyk Neil Compton stwierdził na ła¬mach miesięcznika „Commentary” (październik1965 rok), że odniósł z oglądania amerykańskiej telewizji dwa dominujące wrażenia: „Po pierw¬sze, wielkie sieci telewizyjne zdają się wyrażać powszechną polityczną afirmację; po drugie, są one przepojone komercjalizmem w stopniu, który nawet outsider przyzwyczajony do telewizji musi uznać za przytłaczający.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.