KONKRETNE STACJE

Mówiąc „telewizja” będziemy mieć na myśli konkretne stacje,, a przede wszystkim wielkie sieci telewizji komer­cjalnej i ich politykę programową.Wpływ ten jest nader istotny, choć może nie w pełni widoczny dla powierzchownego obserwa­tora, jakim jest na ogół amerykański telewidz. Amerykanie lubią myśleć o swojej telewizji,’po-” dobnie jak i o prasie, jako o instytucji apolitycz­nej, obiektywnej i niezaangażowanej w partyku­larne pimkty widzenia, o sobie zaś jako o najle­piej i – bezstronnie. < poinformowanym społeczeń­stwie. Wiara ta jest osią amerykańskich. mitów,’ kształtuje „filozofię” amerykańskiego dziennika­rza. Gazety,-radio i telewizja kultywują pewne zasady, stanowiące gwarancję rzeczonego obiekty­wizmu.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.