ETAPY PRACY

W tym celu powinno się zre­formować obecne programy kształcenia i do­skonalenia nauczycieli, nasycając je problema­tyką technologiczną, a oprócz tego przystąpić do intensywnego kształcenia pomocniczego per­sonelu technicznego, niezbędnego dla racjonal­nego wdrożenia nowoczesnej technologii do praktyki dydaktycznej szkół wyższych. Etapy pracy. Wydatki związane z upowszech­nieniem nowoczesnych form, metod i środków pracy dydaktycznej w uczelniach wyższych zwrócą się w stosunkowo szybkim czasie, jeżeli „entuzjazm będzie równoważony przez ostroż­ność”.I właśnie ostrożność nakazuje, aby wprowadzanie nowoczesnej technologii do pra­ktyki szkolnej odbywało się stopniowo i syste­matycznie, według starannie przemyślanego planu, a nie w sposób żywiołowy.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.