DANA WARSTWA

Ta właśnie warstwa bia­łych Amerykanów, dysponujących ustabilizowany­mi dochodami, kupujących domy w podmiejskich dzielnicach domków jednorodzinnych, wyposaża­jących te domy w liczny sprzęt gospodarstwa do­mowego, kupujących więcej niż jeden samochód, wydających dużo na żywność — była najbardziej pożądanym obiektem reklamy. Jej zainteresowa­niom, gustom i ideałom zaczęto podporządkowy­wać coraz większą liczbę programów. W miarę rozkręcania się machiny reklamowej coraz bar­dziej zaczęto zabiegać o to, by ów styl życia kla­sy średniej wszyscy Amerykanie uznali za własny portret, a w każdym razie za cel swych aspiracji.

Cześć jestem Eliza Jackowska! Prowadzę bloga o mediach i reklamie! Wpisy jakie tutaj zamieszczam dotyczą mojej pracy w mediach. Jeśli podoba Ci się forma bloga to zachęcam do komentowania.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.